Zámerom projektu je implementácia úprav funkcionalít do existujúceho Informačného systému služieb
zamestnanosti (ďalej aj ISSZ). Funkcionality zasahujú do existujúceho systému, čo si vyžaduje úpravu pôvodných v súčasnosti používaných funkcionalít, ktoré je potrebné upraviť v súlade s požiadavkami na používanie systému IS SZ.
Zmeny sú vyvolané tak organizačnými a legislatívnymi zmenami na strane Objednávateľa ako aj potrebou zabezpečenia procesu bezpapierovej komunikácie a zvýšenie efektívnosti komunikácie medzi referentmi.
Ďalšie ciele projektu:
Úprava funkcionality v rámci ISSZ na zabezpečenie vydávania jednotných dokumentov na báze MS WORD.
Úprava funkcionality v rámci ISSZ na zabezpečenia procesu prepojenia vzdelávacích subjektov a podporované činnosti uchádzača o zamestnanie pri voľbe druhu pracovnej činnosti, rekvalifikácie.
Zvýšenie efektívnosti komunikácie medzi referentmi úpravou a rozšírením kolaboračného systému na správu agendy projektových tímov.
Vypracovanie funkčnej špecifikácie (ďalej aj FŠ) na rozšírenie existujúcich funkcionalít samoobslužnej zóny na úradoch práce, sociálnych vecí a rodiny s prepojením na UPVS (Ústredný portál verejnej správy).
Vypracovanie FŠ na rozšírenie existujúcich funkcionalít ISSZ na zabezpečenie procesu bezpapierovej komunikácie s klientom úradu práce, sociálnych vecí a rodiny.