Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 zákona overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona cez informačné systémy verejnej správy - portál www.oversi.gov.sk. V súčasnosti má verejný obstarávateľ prístup k dokladu podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona. Ostatné doklady predkladá uchádzač v ponuke. Ak hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona v znení účinnom do 01. 12. 2019 nebude mať v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne vykonanú predmetnú aktualizáciu v zozname hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom príslušného informačného systému verejnej správy - portál www.oversi.sk. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 32, § 33, § 34, § 35 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ stanovuje, že v prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, musí uchádzač vyplniť nielen oddiel IV JED : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI, ale musí riadne vyplniť všetky oddiely JED. Štandardný formulár pre JED sa ustanovuje vykonávacím nariadením Komisie EÚ 2016/7 (vydaným na základe splnomocňovacieho ustanovenia v smernici Európskeho parlamentu a Rady 2014/24/EÚ). Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesli/prepísali.
Nepožaduje sa.Nepožaduje sa.
Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže predložením zoznamu dodania tovaru/poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok v kumulatívnej hodnote minimálne 300 000,00 EUR bez DPH pričom týmto zoznamom preukáže nasledovné podmienky: Minimálne jedna (1) referencia, predmetom ktorej sú/boli: predaj a distribúcia školských potrieb alebo kancelárskych potrieb v minimálnej hodnote 100 000 EUR bez DPH; Uchádzač je oprávnený (nie však povinný) preukázať splnenie vyššie uvedených čiastkových podmienok účasti aj prostredníctvom jednej zákazky/projektu. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodanie tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj ich hodnotu, ktoré boli realizované priamo uchádzačom. V prípade, ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží. zoznam poskytnutých služieb/dodania tovaru ktorý má obsahovať: -názov a sídlo odberateľa, -kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), -predmet poskytnutej dodávky/služby, -opis predmetu poskytnutej dodávky/služby, -doba dodania/poskytnutia dodávky/služby, -cena poskytnutej dodávky/služby bez DPH, -podpis štatutára uchádzača alebo poverenej osoby, -cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru, resp. služieb uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodanie tovaru, resp. služieb realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru, resp. služieb osobitne uviedol plnenia ako aj ich hodnotu, ktoré boli realizované priamo uchádzačom. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil originál, resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému manažmentu kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, prípadne jeho ekvivalent osvedčujúci zavedenie rovnocenných opatrení podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. ..... Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil originál, resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému enviromentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, prípadne jeho ekvivalent osvedčujúci zavedenie rovnocenných opatrení podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. ..... Z dôvodu obmedzenia počtu znakov je úplné znenie uvedené v súťažných podkladoch.
Názov dokumentu | Typ dokumentu
| Dátum zverejnenia |
---|---|---|
+7Súťažnépodklady | Súťažné podklady | 10.05.2021 |
+1Logona vrecko na úbor | Iný dokument k zákazke | 14.05.2021 |
+1Odpovedena otázky VO 431795.pdf | Iný dokument k zákazke | 14.05.2021 |
+1Upravenápríloha č. 1 Opis predmetu zákazky | Iný dokument k zákazke | 18.05.2021 |
+1Informáciao výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | 03.06.2021 |
+1zápisnicaz otvárania ponúk | Zápisnica z otvárania ponúk | 24.06.2021 |
+1ponukauchádzača | Ponuky uchádzačov | 24.06.2021 |
+1Zápisnicazo SPU | Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti | 24.06.2021 |
+1správao zákazke | Správa o zákazke | 24.06.2021 |
+1zápisnicaz vyhodnotenia ponúk | Zápisnica o vyhodnotení ponúk | 24.06.2021 |